Чернівчанин Роман часто купує молочну продукцію в одному із супермаркетів міста. Вчора ввечері чоловік вирішив придбати йогурт для свого малюка. І одразу звернув увагу на термін придатності.
Роман, чернівчанин: «У мене дитина кожен вечір п’є собі такий йогурт і маю звичку дивитися термін придатності. Думав одразу , що це дата виготовлення, але як виявилося це не була дата виготовлення і був трохи в шоці. При виході касиру повідомив що стоїть прострочена, вона сказала, що це не її обов’язки. Просив передати цю продукцію тому, хто за це відповідає, сказала ,що зробить. Але ніч пройшла і як бачимо толку ніякого».
Зіпсовані молочні продукти небезпечні для здоров’я та життя дітей. Каже лікар-педіатр
Любов Шугалей, лікар-педіатр: «Якщо мама неуважна і дала ще дитині прострочену молочну продукцію , яка має токсичну дію і порушує функціональний стан кишечника . У дітей болять животи , порушується робота кишечника у плані проносів , іноді можуть бути підвищене газоутворення. Дитина неспокійна, погано починає набирати вагу . Починає відставати у фізичному розвитку».
В управлінні захисту прав споживачів запевнили, що у разі придбання протермінованої продукції у супермаркеті вам зобов’язані повернути кошти, повідомляє Буковина
Надія Кутиніна, начальник відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг головного управління держпродспоживслужби у Чернівецькій області: «Споживач має право звернутися або до виробника продукції за відшкодуванням збитків, або до продавця. Якщо не вдалося зустрітися з адміністрацією магазину – споживач залишає свій відгук у книзі відгуків-пропозицій. Залишає у ньому свій номер та адресу, на яку повинне надійти повідомлення від магазину .Адміністрація магазину визнає свої помилки і повертає споживачу гроші» .
Обов’язкова вимога щоб компенсувати кошти споживачу – наявність товарного чеку, кажуть в управлінні захисту прав споживачів.